Recenzie: Jocul Coroanei, de Evelyn Skye

Intotdeauna am fost atras de tot ce tine de Rusia, iar cand am citit coperta cartii Jocul Coroanei, de Evelyn Skye mi-am dorit sa citesc aceasta carte. Acesta este un roman despre magie, putere, pericol, iubire si prietenie construit pentru cei care iubesc literatura young adult. Cartea o gasiti pe Libris.ro si daca va grabiti acum este cu reducere de 40% .

1043522

Exista lucruri mai periculoase decat un strop de magie… Vika Andreieva poate starni zapada si poate transforma cenusa in aur. Nikolai Karimov poate vedea prin pereti si poate face sa apara poduri din senin. Ei sunt magi – singurii din Rusia – iar tarul, amenintat de Imperiul Otoman si de kazahi, are nevoie de un Mag Imperial puternic alaturi de el. Si astfel initiaza Jocul Coroanei, un duel al abilitatilor magice. Castigatorul jocului va primi puteri de neimaginat. Pe cel invins il asteapta moartea. Jocul Coroanei nu trebuie pierdut.

Jocul Coroanei, de Evelyn Skye m-a dus cu gandul la povestea Anastasiei ( daca va mai aduceti aminte de desenul animat) nu ca ar fi asemanari, dar la asta mi-a fugit gandul. Acum sa vedem despre ce este vorba in roman. Autoarea ne invita sa cunoastem o Rusie imperiala nemaivazuta si un Sankt Petersburg fascinant unde magia este la ea acasa. In Rusia tarul dispune de un Mag Imperial care sa-l ajute si sa protejeze tara si familia regala, numai ca de data aceasta sunt 2 Magi. Conform traditiei numai un singur mag poate sa devina Mag Imperial si sa traiasca, de aceea Jocul Coroanei il alege pe cel mai bun. Jocul Coroanei are 5 probe, insa nu este obligatoriu ca acestea sa fie indeplinite toate, oricand unul dintre Magi poate fi eliminat.

Vika isi doreste cu ardoare sa devina Mag Imperial si se antreneaza temeinic pentru acest lucru, dar ea nu stie ca mai exista inca un Mag. Vika a crescut intr-o atmosfera de familie, chiar daca nu are mama, inconjurata de dragostea tatalui ei. Tatal sau este cel care ii supravegheaza antrenamentul si este convins ca Vika va fi un Mag Imperial excelent, numai ca atunci cand afla ca sora lui instruieste un alt Mag incepe sa ii fie teama pentru fiica lui.

Nikolai este un baiat orfan care a fost luat din satul lui pentru a fi antrenat sa devina Mag Imperial. Spre deosebire de Vika, Nikolai nu stie ce inseamna o familie, el nu se bucura de afectiunea celei care il antreneaza. Nikolai este prieten bun cu fiul tarului, Pasa, care reuseste sa fuga de fiecare data de garzile tatalui sau si petrece cat mai mult timp alaturi de el. Pasa nu are habar de faptul ca Nikolai este Mag si nici despre Jocul Coroanei la care acesta ia parte, insa este atras de misterioasa fata pe care au vazut-o in padure, el si Nikolai, si incearca sa afle mai multe despre ea.
Odata inceput Jocul Coroanei cei doi Magi incep sa se dueleze in magie, fiecare dorind sa faca ceva mult mai impresionanat decat celalalt. Sincer, ma asteptam la altceva decat la redecorarea strazilor sau la crearea unei fantani , asa cum au facut la inceput cei doi rivali. Apoi tentativa lui Nikolai de a o ucide pe Vika cu ajutorul pasarilor mi s-a parut ceva mai atractiv, la fel si raspunsul Vikai la aceasta provocare.
A fost un roman destul de atractiv, in care am avut parte de numeroase surprize din partea autoarei si il recomand. Oare va afla Pasa cine este prietenul lui Nikolai si cine este Vika? Oare cui ii va darui Vika inima ei? Va reusi Nikolai sa castige Jocul Coroanei sau va castiga Vika? Chiar va muri celalalt Mag odata ales Magul Imperial? Va las sa aflati citind cartea Jocul Coroanei, de Evelyn Skye.
Ce alte carti ale Evelyn Skye imi puteti recomanda?
Anunțuri

17 gânduri despre “Recenzie: Jocul Coroanei, de Evelyn Skye