Recenzie: Multumesc pentru amintiri, Cecelia Ahern

In luna Mai am citit Central Park, Guillaume Musso si Multumesc pentru amintiri, Cecelia Ahern. Dupa ce am citit Central Park, romanul Multumesc pentru amintiri al Ceceliei Ahern a fost alegerea corecta, primul plin de mister si tensiune, iar cel de-al doilea cu suspans si mister romantic. Amandoua romanele sunt frumoase si interesante.

19029553_1582693281763075_8960084686094187836_n

Romanul mi-a placut destul de mult incat sa il recomand si altor persoane, dar mi-ar fi placut ca lucrurile sa se fi petrecut mai repede si povestea sa continuie mai departe, nu unde s-a oprit. O poveste romantica, teribil de amuzanta ( am ras cu lacrimi la unele pasaje) si putin fantazista ( sau putin mai mult 😀 ). Multumesc pentru amintiri, de Cecelia Ahern o are in centrul atentiei pe Joyce Conway. Romanul are un inceput destul de trist, dar pe parcurs acest fapt este dat uitarii si lucrurile devin uneori teribil de amuzante. Joyce are un accident stupid, cade pe scari grabindu-se sa raspunda la telefon, dar in acelasi timp cu consecinte foarte grave, pierde copilul care il purta in pantece. Stare ei este destul de grava si are nevoie de transfuzie de sange. Se trezeste la spital si este demoralizata afland ca bebelusul pe care il astepta cu mare nerabdare, nu mai este. La externare se simte destul de ranita, dar in acelasi timp cu o senzatie ciudata de stare. pe drum il roaga pe soferul taxiului sa opreasca in fata unui salon si decide sa se tunda scurt de tot. In fata salonului se intalneste cu un tip pe care nu-l cunoaste, dar are impresia ca il stie de undeva, are un deja-vu. Amandoi intra in salon si se tund, apoi fiecare pleaca cu taxiul sau.

Joyce incepe sa aiba ,,vise,, – amintiri cu o fetita blonda, cu o femeie roscata intr-un parc, apoi alte si alte amintiri, dar care nu-i apartin. Se simte ciudat si nu intelege aceste lucruri, dar si mai surprinsa este cand descopera ca acum poate vorbi mai multe limbi straine, cunoaste detalii importante despre cladiri, opere de arta, etc Locuieste cu tatal ei si acesta incearca oricat de mult poate sa o incurajeze. Joyce descopera ca uneori poza mamei ei din hol este cu fata in jos in sertarul mobiliei, iar prin bucatarie miroase a fum de parca tatal ei ardea mereu painea, nu intelege nimic din toate astea, dar nici nu incearca sa descopere adevarul. Mult mai tarziu isi da seama ca mirosul de fum nu este de la painea prajita arsa, ci de la tigare si tatal ei ascundea poza mamei ei, ca aceasta sa nu-l vad fumand 🙂

Justin Hitchcock tine prelegeri despre arta, este divortat si nu-si gaseste linistea, iar pentru a impresiona a doctorita accepta sa doneze sange, desi lui ii era teama de ace. Povestindu-i fiicei lui gestul pe care l-a facut aceasta ramanae fara cuvinte, iar el ii spune ca si-ar dori ca cel caruia i-a salvat viata sa-i multumeasca in diferite moduri: sa-i aduca briose, sa-i aduca hainele de la spalatorie, etc  Cand o intalneste pe Joyce in fata salonului se simte naucit, aceasta il atrage de parca ceva la ea ii apartine.

Joyce este impreuna cu tatal ei acasa, iar dintr-o data acesta se simte rau. Joyce formeaza repede numarul de urgenta al doctorului si spre surprinderea ei ii raspunde o fata. Aceasta ramane mirata cum de stie cineva numarul ei cand acesta este numarul privat dintre ea si tatal ei. Joyce are o revelatie si o intreaba pe fata daca este blonda, raspunsul acesteia descumpanind-o. In acel moment decide ca trebuie sa plece la Londra. Calatoria la Londra se dovedeste o adevarata peripetie din toate punctele de vedere ( pe aici am lesinat de ras 😀 ) .

18892901_1582693365096400_5728551556076588750_n

Oare aceasta calatorie o va duce pe Joyce la locul intalnirii cu cel care ia salvat viata? O va cunoastea pe Bea? Ce va face Joyce dupa ce descopera ca Justin este donatorul de sange? Ii va indeplini dorintele lui Justin astfel multumindu-i pentru ca a salvat-o? Cum va reactiona Justin cand o va vedea pe Joyce? Vor reusi cei doi sa se intalneasca ? Vor ramane impreuna sau fiecare isi va vedea de viata lui? Raspunsurile la aceste intrebari le aflati citind romanul Multumesc pentru amintiri, de Cecelia Ahern pe care il gasiti la Grupul Editorial All la un pret extraordinar, iar cartea are copertile cartonate 🙂

Ce alte carti ati mai citit ale acestei autoare si mi le puteti recomanda?

Anunțuri

9 gânduri despre “Recenzie: Multumesc pentru amintiri, Cecelia Ahern

1. Am citit toate cartile autoarei asa ca nu pot decat sa iti sugerez sa le citesti si tu. Mi-au placut toate si am ramas mereu surprinsa de capacitatea ei de a schimba si a se adapta mereu astfel incat cititorii sa nu gaseasca tipare, ci doar lucruri interesante, captivante menite sa devina fani ai Ceceliei Ahern 😉

Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: