Intalnire cu viata, de Cecelia Ahern

Pot sa va spun ca nu am dat gres cu romanul Intalnire cu viata, de Cecelia Ahern. Am mai citit carti scrise de aceasta autoare si toate mi-au placut, dar acest in mod special. Un roman plin de invataminte si captivant care te tine cu sufletul la gura nu pentru scene horror ci pentru a afla care va fi traiectoria vietii lui Lucy. L-am citit destul de repede tinand cont ca numarul paginilor este destul de mare. Mi-a placut foarte mult si il recomand.

18157866_1539461319419605_3040219494748441706_n

Lucy Silchester și-a părăsit iubitul perfect pentru că relația nu mai mergea și a demisionat fiindcă nu era de acord cu politica firmei. Acestea sunt numai două dintre poveștile pe care Lucy le-a spus prietenilor și familiei ca să-și mascheze eșecurile. Există însă cineva care știe adevărul. Viața ei, un bărbat nefericit, cu ochii injectați și îmbrăcat într-un costum șifonat, îi trimite scrisoare după scrisoare, insistând ca ea să vina la o întâlnire. În cele din urmă, Lucy acceptă invitația și măștile încep să cadă…

Destul de ambiguu inceputul romanului Intalnire cu viata , nu am reusit sa inteleg de unde stia ,,Viata,, tot ce a facut sau nu Lucy de-a lungul anilor. Abia spre final am reusit sa inteleg acest amanunt. Nu prea mi-a placut descrierea ,,Vietii,, ca fiind un barbat nefericit, cu ochii injectati si imbracat in costum sifonat, dar pana la urma cred ca acest aspect era dat de cum arata viata lui Lucy atunci cand el a preluat rolul de ,,Viata ei,, Pe parcurs ,,Viata,, s-a schimbat treptat, odata cu schimbarile din viata lui Lucy.

Dupa ce a fost parasita de iubitul ei perfect Lucy a inceput sa toarne minciuna dupa minciuna prietenilor si familiei. Pentru a scapa de intrebarile deranjante de ce a fost parasita Lucy la sugestia fostului iubit le spune tuturor ca ea l-a parasit. De aici, Lucy a fost prinsa intr-o panza de minciuni, pentru a ascunde un adevar care ducea la altul, a ales sa minta. O minciuna spusa ducea la alta si tot asa, pana la urma toata viata ei era construita numai din minciuni. Atunci cand ,,Viata,, a inceput sa-i trimita bilete pentru a se intalni ea nu a facut altceva decat sa le ignore, pana intr-o zi. Dupa prima intalnire i-a spus clar barbatului care era ,,Viata,, sa-si vada de treaba ca ea nu este interesata sa continuie intanirile, dar un incident de la munca i-a dat viata peste cap si a fost nevoita sa accepte ca ,,Viata,, sa faca parte din rutina ei zilnica.

,,Viata,, o insoteste pretutindeni si daca Lucy spune o minciuna, el spune tuturor un adevar, asta o face pe Lucy sa fie mult mai atenta la ceea ce spune. Sunt momente in care imi venea sa o bat pe Lucy, dar noroc ca ,,Viata,, o facea in locul meu ( metaforic , vorbind). O serie de intamplari m-au facut sa rad cu pofta sau sa ma infurii, dar acest roman este chiar interesant si la final am inteles ca in viata este foarte important sa spunem intotdeauna adevarul pentru a fi multumiti cu noi insine. Asa cum avem grija de orice alt aspect din jurul nostru, la fel trebuie sa ne ingrijim si de viata noastra.

Va reusi Lucy sa-si puna viata in ordine, sa spuna tuturor adevarul sau nu? Cu care din cei trei barbati va ramane la final Lucy? Gasiti romanul Intalnire cu viata, de Cecelia Ahern la Editura All la un pret foarte bun.

18199192_1541530065879397_8850838846220953033_n

15 gânduri despre “Intalnire cu viata, de Cecelia Ahern

  1. Am citit cartea in urma cu multi ani pentru ca Cecelia Ahern este printre autoarele mele preferate.
    Cartea care mi-a placut cel mai mult, scrisa de aceasta autoare, ramane totusi Cartea viitorului, pe care ti-o recomand, daca nu ai citit-o deja.

    Apreciază

  2. Eu am citit `P.S; Te iubesc` de la Cecelia Ahern si mi-a placut enorm. Am si aceasta carte prezentata de tine in wishlist de ceva vreme si sper sa o comand cat de curand. Imi place mult stilul autoarei si faptul ca insufleteste fiecare actiune.

    Apreciază

  3. Am mai citit carti scrise de Cecelia Ahern si imi place mult modul in care scrie. Mereu raman captivata de intriga si abia astept sa ajung la finalul cartii sa vad cum se va termina si ce se intampla cu personajele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

