Fotografii desprinse din poveste

– Mihai, tu ai de gând să cauți un fotograf sau trebuie să caut tot eu? Mai sunt 3 zile și vine pe lume prințesa noastră. Nu uita, vreau să facem câteva poze cu burtica, apoi o sedință foto în toată regula după ce venim acasă.
– Dar, draga mea nu trebuie să caut deloc. Știu deja fotograful ideal.
– Tu să nu-mi vii cu vreun amator, că te strâng de gât. Ha, ha, ha. Acum, serios vorbind nu face glume știi că nu-mi plac deloc. Vreau să facem un album foto cât mai frumos și avem nevoie de un fotograf bebelusi profesionist.
– Oare când o să mă lași și pe mine să vorbesc până la capăt? Vrei să auzi ce am de zis sau continui să te plângi?
– Bine, hai că te ascult.
– Știi, Adrian a avut un fotograf profesionist la botezul fetiței. Era tipul care se agita prin toată sala și făcea mereu poze.
– Da, îl știu. Ce e cu el?
– Cum ce e cu el? Am vorbit cu el iar mâine o să facem câteva poze noi și burtica. După ce vă întoarceți acasă o să facem o serioasă sedință foto cu bebelușa noastră pentru ca se ocupă și cu ședințe foto nou-născuți.
– Vorbești serios? Din câte știu de la Ioana acest fotograf are un studio minunat pentru fotografii. O să facem ședința foto acolo,nu?
– Clar, mergem la studio. Acolo au o sumedenie de accesorii pentru a crea decor minunat pentru a ieși pozele desprinse din poveste. Cel mai mult mi-a placut o poza unde un bebeluș doarme pe un pat din bețe cu un felinar aprins la căpătâi, acoperit cu o pânză. Doamne, ce fotografie. Parcă e din filme, nu alta. Nu pot să-mi dau seama cum reușește acest fotograf să surprindă atât de bine inocența, liniștea și fericirea la un bebeluș.

fotografii-copii-136a

– Of, voi bărbații. Nimic nu știți. Ioana mi-a spus de la botez totul despre acest fotograf. Domnul Marius și-a început această afacere din pasiune, el este un tată minunat și îi plac copii foarte mult. Este răbdător din fire și de aceea îi place mai mult să lucreze cu bebeluși și copii, iar blândețea de care dă dovadă îi face până și pe copii să-l asculte. Întotdeauna găsește cele mai inedite ipostaze și accesorii pentru a pune în valoare o fotografie. Să nu crezi că s-a născut învățat, nu, el a avut o profesie total opusă acestei pasiuni, dar și-a dorit să-și dezvolte pasiune și a participat la numeroase cursuri de formare și perfecționare precum Yervent sau Jerry Ghionis. Nu numai că a participat, dar a și câștigat premii semnificative fiind recunoscut pe plan național și internațional. Lucrează cu bucurie și plăcere alături de bebeluși, copii și nu numai, dar captarea frumuseții inocente a copiilor este o parte importantă din pasiunea lui.

– Abia aștept să facem primele poze cu prințesa noastră. Cu siguranță am ales fotograful potrivit pentru această misiune.

– Sigur, dragul meu. Abia aștept.

poze-copii-141

poze-bebelusi-4-1

poze-baieti-1

Cum vi se par fotografiile realizate de acest minunat om? Noi cu siguranță o să îi mulțumim și peste ani pentru fotografiile spectaculoase în care a surprins emoțiile și fericirea alături de prințesa noastră.

17 gânduri despre “Fotografii desprinse din poveste

  1. Probabil asta era sursa cand vedeam astfel de fotografii pe internet si chiar ma gandeam: cine o fi nebunul care si-a dus bebelusul in camp si l-a pus intr-un cos ca sa-i faca o poza 😀 ( de exemplau) Nu m-am gandit nicio clipa ca aceste poze pot fi realizate intr-un studio.

    Apreciază

Lasă un răspuns

