Ce mi-am propus pentru 2017?

In primul rand vreau sa va urez La Multi Ani si sa aveti un An Nou cat mai prosper pe toate planurile. Probabil ati observat ca nu am mai scris de ceva timp pe blog si asta s-a datorat in primul rand lipsei de timp. De cand am scris ultima data pe blog, exceptand articolul din 2016 care a fost scris de o cumnata, familia mea s-a marit si responsabilitatile au crescut. Acum nu mai suntem doi:eu si sotia, avem si doi copilasi: o fetita de 9 luni si un baiat de aproape 5 ani.

De fel nu imi fac planuri pentru ca de cele mai multe ori acestea au esuat si am ramas cu un gust amar. Pentru 2017 imi doresc multe, dar voi lasa timpul sa decida daca voi reusi sau nu sa mi le indeplinesc.

  • imi doresc sanatate pentru toata familia, sa fim mereu uniti si fericiti.
  • o sa incerc sa ma ocup cat mai mult de blog,
  • voi incerca sa fac si cateva OOTD-uri ( cum am vazut la sotia mea )
  • sper sa duc la capat cat mai multe proiecte.

Voi ce v-ati propus pentru anul 2017?

Lasă un răspuns

