Reduceri de vara la Sheinside

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pentru Sheinside. Acum, am vazut cateva reduceri foarte atragatoare si m-am decis sa va arat si voua ceea ce m-a atras pe mine, bineinteles, hainute pentru sotia mea 😀

eins

O rochita superba pentru vara, lejera, racoroasa si moderna ( detalii aici )

1406613862282713505

O alta rochita potrivita pentru primavara – vara ( detalii aici )

1432878388880833732

Si la final am ales o alta rochita, tot pentru vara, doar este sezonul rochitelor nu? ( detalii aici )

1431589394275499474

Lasă un răspuns

