Lenjerii de pat Outlet merita toata increderea

Recent, am participat la campania dedicata bloggerilor BlogAwards si lenejrii de pat Outlet unde trebuia sa scriem un articol si in schimb primeam o lenjerie de pat la alegere. Inca o data cei de la Lenjerii de pat Outlet mi-au intarit increderea ca au cele mai bune produse, sunt foarte seriosi si foarte rapizi. Dupa terminarea concursului la cateva zile am primit acasa prin curierat rapid lenjeria aleasa.

Eram curios daca si de data aceasta o sa fiu incantat de produsul ales, de multe ori imaginile de pe site( in general vorbesc) nu prea se potrivesc cu realitatea. Si de data asta s-a intamplat la fel. Numai ca a fost de bine 😀 pe site arata fminunat lenjeria pe care am ales-o dar in realitate este mult mai frumoasa, are culorii vii si materialul este foarte bun. Eram curios cum este o lenjerie 5D, va pot spune ca te simti de oparca ai fi chiar acolo in peisaj.

Inca nu am bagat-o la spalat, dar i-am facut testul la o fata de perna 🙂 Exact cum ma si asteptam, culorile au ramas la fel de vii si colorate, nu au iesit deloc iar materialul este foarte calitativ. Sunt foarte incantat de alegerea facuta. Mai jos, va las cateva poze sa va convingeti si voi, desi nici in pozele mele nu arata cat de frumoasa este in realitate.

Multumesc BlogAwards si Lenjerii de pat Outlet.

Un gând despre “Lenjerii de pat Outlet merita toata increderea

Lasă un răspuns

