Imi doresc sa devin blogger oficial Vegeta

Dupa cum stiti, noi, barbatii suntem mai buni bucatari decat femeile. Nu as vrea sa creez o polemic dar asa se aude prin vecini 🙂 . Am auzit si eu de noua campanie de la Vegeta, Blogger Oficial Vegeta. Cine nu si-ar dori sa devina si numai pentru o luna de zile faimosul blogger care sa promoveze si sa invete in acelasi timp mai multe despre Vegeta. Numai cand imi amintesc cate mancaruri delicioase ne pregatea mama in copilarie cu acest plic minune, incep sa asalivez si imi vine sa ma duc chiar acum la bucatarie sa prepar o supita delicioasa cu Vegeta, gustul si savoarea oferita de Vegeta oricarei mancari este delicios.

fii-blogger-oficial-vegeta-600x450

Lasă un răspuns

