Pantofi de dama la reducere

Nu stiu cum sunt altii dar eu cel putin sunt fericit atunci cand sotia mea este fericita. Unul dintre multele motive de fericire il reprezinta si shoppingul de pantofi 🙂 …cred ca in general acest lucru face fericita orice doamna. La sfarsitul lunii o sa fie ziua ei, asa ca m-am gandit sa-i fac o surpriza si sa-i iau o pereche de pantofi de dama, cam greu pentru mine , dar am tras cu ochiul si am vazut pe unde ii ,,umbla,, ochii la magazinele online. Aseara am vazut ca se uita la un nou magazin online Lady Shoes ( si numele indica faptul ca este un magazin dedicat doamnelor 🙂 ) asdar, m-am tras mai aproape de ea tragand cu coada ochiului la ce se uita mai atent ( prefacandu-0ma ca ma uit la tv ) .

Astazi am intrat si eu pe siteul Lady Shoes si am vazut o gama variata de pantofi pentru doamne, si culmea la preturi foarte avantajoase, nu ma pricep eu foarte mult la asta, dar cand am vazut oferta de 1+1 Gratis , mi-am dat seama ca pot sa-i iau 2 perechi si sa platesc numai o pereche. Eiii asta da reducere,  nu? Deja o vad pe doamna mea foarte fericita cu 2 perechi de pantofi eleganti.

Mie mi-au placut o pereche de pantofi decupati in fata si cu un model deosebit din piele ecologica care imita impletitura, cu un toc foarte potrivit ( nu poarta foarte inalte tocuri, de fel) si m-am bucurat ca au si platforma asta ajutand-o sigur sa fie mult mai comozi. Asadar aceasta este o prima pereche pe care am ales-o.

_vyr_32711aIar pereche de pantofi pe care am vazut ca ii placea ei sunt tot cu platforma si cu un toc la fel ca cel ales de mine, numai ca acestia sunt din piele ecologica intoarsa la exterior si cu aplicatii metalice pe platforma, acestia sunt mai eleganti si au si botul păantofului inchis.

_vyr_25313a

Dragele mele doamne profitati de reduceri si de oferta extraordinara de la Lady Shoes 1+1 Gratis, cel mai bun magazin online cu produse foarte frumoase si de calitate.

Spor la cumparaturi!!!

Lasă un răspuns

