O dimineata de octombrie

mari-peisaj-de-toamna-la-munte

Si a venit toamna, unele zile sunt mai friguroase iar altele mai calduroase. Inca nu ne putem da seama mereu ce sa avem pregatit pentru a ne imbraca a doua zi .

Doua zile a fost frig si ploaie, de ziceam ca in curand vine si iarna 😦 …dar astazi cand am deschis fereastra am vazut o zi senina si calduroasa.

Mi-am pregatit cafeaua si am stat pe balcon admirand peisajul de toamna, cateva frunze ruginii formasera un covoras placut pe iarba inca verde, pasarelele care ciripeau de zor si Soarele placut care ma incalzea cu razele lui.

Acum pot sa spun impacat ,, Bine ai venit, draga toamna,, .

 

Lasă un răspuns

