Reduceri extraordinare la pulovere

Ca sa nu duc dorul foarte tare la vara care a trecut si sa am o stare de bine, mi-am ales un pulover cu trandafiri foarte lejer si calduros, parte de jos este din volanase din acelasi material cat sa stea apropiat de corp pentru a nu patrunde aerul rece, la fel si manecile sunt un model diferit la incheitura, tot pentru a pastra mai bine maneca sa nu se ridice atunci cand ne luam pe deasupra altceva.M-a cucerit complet.

1408777818748210222

Si pentru ca toamna nu poate sa lipseasca din garderoba mea, mi-am ales si un cardigan cu un model geometric foarte dragut si mai ales ca avea si reducere de la 25.67  $ la 21.67 $. Nu-i asa ca este foarte frumos,? o sa arat foarte eleganta cu el si voi starni invidia prietenelor mele.Tie iti place? Cu ce zici sa-l asortez? Nu-l vad sa mearga la puloverul ales mai devreme asa ca ar trebui sa mai caut ceva,nu?

1406276727089505460Acest pulover ar merge de minune cu cardiganul, este un pulover foaarte elegant si merge imbracat atat la plimbare, la birou sau si acasa.

1410338859675089077– Tu ce spui?Iti plac alegerile mele?

– Sunt cu adevarat frumoase si mai ales foarte bune ca si pret. Bravo, acum o sa ai lucruri foarte frumoase si calduroase in garderoba de toamna.

Are si ea dreptate, noi ca barbati nu suntem asa de pretentiosi, putem purta 2-3 pulovere  si 2 ani la rand, dar ele nu pot accepta asa ceva. Dar multumita Sheinside cu toatele puteti sa va bucurati de reduceri la numerose articole atat pentru toamna cat si pentru iarna.

Spor la cumparaturi!!!

1411119284143259371

7 gânduri despre “Reduceri extraordinare la pulovere

Lasă un răspuns

