Reduceri de senzatie la puloverele de la Sheinside

Ma trezesc azi dimineata si arunc o privire pe fereastra, brrrrr, nori ,frig si o ploaie marunta 😦 a venit chiar toamna. Nu stiu de ce atat vara cat si inceputul toamnei au fost morocanoase, un inceput promitator :(. Imi fac cafeaua si ma gandesc ca deja trebuie sa-mi trec garderoba de vara la ,,dormit,, si sa ,, trezesc,, garderoba de toamna-iarna. Nu apuc bine sa ma dezmeticesc si sa sorb o gura de cafea ca sotia vine vesela la bucatarie imbracata deja de iesit la cumparaturi, eram blocat, cum? vesela si gata de plecare? Pai si unde e mutrita ei de bosumflata ca afara este asa urat? Hmmm..ciudat, dar totusi o intreb 🙂

– Draga mea, tu esti gata de plecare si eu nici cafeau nu mi-am baut-o?

– Hihihihi …..da, sunt gata de plecare dar te astept si pe tine, nu te grabi.

– Cum? Sa nu ma grabesc? Nu te superi?

– Nu, ca eu trebuie sa-mi fac comanda de cateva pulovere de pe Sheinside, am auzit ca au reduceri frumose pana pe 25 Septembrie, asa ca nu am de gand sa ratez acest lucru. Asa ca beati cafeaua linistit, eu trec la calculator.

M-am gandit eu ca trebuie sa cloceasca ea ceva, altfel sigur era suparata pe vremea de afara si mi-am baut cafeaua linistit. Apoi m-am imbacat si m-am dus sa vad ce isi alesese sotia.

– Uite dragul meu ce mi-am gasit.

– Tu ce spui?Iti plac alegerile mele?

– Sunt cu adevarat frumoase si mai ales foarte bune ca si pret. Bravo, acum o sa ai lucruri foarte frumoase si calduroase in garderoba de toamna.

Are si ea dreptate, noi ca barbati nu suntem asa de pretentiosi, putem purta 2-3 pulovere  si 2 ani la rand, dar ele nu pot accepta asa ceva. Dar multumita Sheinside cu toatele puteti sa va bucurati de reduceri la numerose articole atat pentru toamna cat si pentru iarna.

Spor la cumparaturi!!!

 

Lasă un răspuns

