Cum a fost prima zi de scoala/gradinita?

Incepand cu 15 septembrie m-am tot delectat in mediul virtual  cu poze, impresii, ganduri, urari pentru inceperea noul an scolar sau cel de gradinita. Parintii sunt insa cei mai fericiti si incantati, am vazut si cazuri de copii, adolescenti fericiti dar drept sa va spun, cam putine cazuri 🙂

Eu imi aduc aminte ca pentru mine scoala reprezenta o mare bucurie, nu intelegeti ca ma omoram eu cu invatatul, eu am trecut prin scoala atat cat sa nu fac de ras numele parintilor 😉 dar sa nu ma abat de la subiect 😀 imi placea la scoala, mai ales pauzele cand nu stiam ce sa facem mai intai: sa copiem temele de la colegii care si le-au facut acasa, sa-i facem repede o gluma vreunei colege mai intepate sau pur si simplu sa dam o raita prin curtea scolii.

Pe vremea mea nu existau nici telefoane si nici internet 😉 dar va spun drept ca era mai frumos, asa ne distram cu toti colegii, in schimb acum oriunde te-ai uita,c chiar si in cafenele sau oriunde vezi oamenii cu telefoanele in mana butonand, am impresia ca vom ajunge sa stam fata in fata dar sa ne trimitem mesaje pe retelele de socializare sa comunicam 🙂

Asadar, la voi cum a fost prima zi de scoala?

 

Lasă un răspuns

