Cum sa deveniti reginele petrecerilor

1410229913933048848
Astazi a inceput un nou an scolar, probabil multe dintre adolescente viseaza deja la balul bobocilor si alte petreceri dedicate lor.Pentru a va pregati din timp pentru balul bobocilor am sa va ofer cateva tinute foarte elegante, de calitate superioara si la preturi foarte accesibile. Nu vreau sa ma dau mare fashionist, ca nu sunt, dar am atras si eu cu ochiul atat in garderoba sotiei cat si la cele mai vizualizate tinute din mediul online, printre preferate am gasit si Sheinside, un magazin online destinat doamnelor si domnisoarelor , cu tinute de la cele casual pana la tinute foarte elegante, de aceea mi-am permis sa fac cateva detalieri ale unor tinute care mie, ca barbat, mi-au placut, si cred ca daca mie mi-au placut doamnelor si domnisoarelor nu are cum sa nu le placa 🙂 , in ideea ca ele se imbraca atat pentru ele dar si pentru noi barbatii,nu? 😀

Aveti parte de numeroase reduceri si tinute incredibile. Prima piesa vestimentara care mi-a placut foarte mult a fost aceasta rochie foarte atragatoare,eleganta si cu un material foarte fin si placut.Pentru orice adolescenta care vrea sa faca impresie buna, sa atraga privirile si sa se simta sexy, o rochita foarte provocatoare dar in acelasi timp decenta 🙂 Rochia este scurta, cu margelute pe talie cat si pe umeri,nemaifiind nevoie de alte accesori la rochie ,cu un decolteu in forma de V atat in fata cat si in spate,culoarea neagra ofera feminitate si eleganta oricarei fete.

1398836406799132261

1398836406314762870

O alta rochie care m-a fermecat, probabil si pe tinerele fete le va captiva este rochia din dantela neagra, foarte chic, partea din spate are un model deosebit numai din dantela si cu o vedere la piele intr-un semn de lacrima, cel putin asa mi-l inchipui eu, ( asa vor lacrima tineri baieti cand o vor vedea pe tanara care poarta aceasta rochie deosebita) , manecile de asemenea sunt numai din dantela fina neagra,cu un model placut si nu foarte incarcat,lasand si pielea sa se intrevada starnind curiozitate. Aceasta rochie este la oferta,bucurandu-va pana pe 19 septembrie de o reducere de 18% platind adica numai 19,17 $ , foarte putin daca stati si faceti comparatie cu lucrurile gasite la noi prin magazine, si care de altfel nu stim cat de bune sunt ,vorbind calitativ. Asa ca nu mai stati pe ganduri si plasati comanda, mai sunt numai 5 zile in care va puteti  bucura de aceasta oferta.

1369020399953582329

Ca sa va simtiti ca niste adevarate regine nu uitati sa va cumparati hainute potrivite si accesibile de la Sheinside. Spor la cumparaturi!!!

2 gânduri despre “Cum sa deveniti reginele petrecerilor

Lasă un răspuns

