Se poarta cravata la maneca scurta?

Astazi am dat din intamplare peste un articol ,,se poarta cravata la maneca scurta?,, am citit curios parerile cititorilor, si mi-am dat seama ca majoritatea sunt de parere ca nu se poarta cravata la maneca scurta 🙂 .

Dehhhhh….stiti de ce am citit acest articol asa curios? Eram mereu in contradictoriu cu sotia mea la evenimentele care avea loc pe timpul verii si unde era necesar ( din cauza caldurii) sa imbrac camasi cu maneca scurta, si la care bineinteles eu voiam sa port cravata iar sotia nu ma lasa niciodata spunandu-mi ca este nepotrivita, si de aici incepea discutia in contradictoriu pana intr-un final cedam unul din noi,asta in cele mai bune cazuri, altfel unul din noi se supara si nu mai vorbeam pana la evenimentul respectiv 🙂

Pana la urma vad ca sotia mea are dreptate, posibil sa fi parut caraghios la vreun eveniment pentru ca am tinut mortis sa port iubita mea cravata 🙂 …se poate ca d-asta nici nu prea am vazut barbati care sa poarte cravata la maneca scurta la niciun eveniment la care am fost prezent 🙂

Si chiar e adevarat,uitandu-ma pe cateva imagini cu si fara menca scurta, sunt de acord ca mai bine merge la o camasa cu maneca lunga cravata decat la cea cu maneca scurta 🙂

p_364_28_FrontPicNormal images

De acum o sa stiu, la maneca scurta nu se poarta cravata 🙂

Lasă un răspuns

