Sheinside Publisher Program pentru toti bloggeri

shesaide

Nu stiu daca o sa am vreo sansa in acest proiect, dar am zis sa incerc …incercarea moarte n-are nu? Site-ul Sheinside este dedicat femeilor ,aici gasiti numeroase oferte zilnic, reduceri si noutati, dar au si un program dedicat bloggerilor asa ca am zis sa incerc si eu, ce daca sunt barbat,nu? Am si sotie, sora ,mama,prietene,cititoare a blogului meu,etc…femei, adica am cui sa prezint aceste oferte,nu?

Programul de bun venit ofera blogger-ului 5$ pentru a-i starni curiozitatea despre acest program dar si ambitia de a reusi sa adne cativa bani din mediul virtual foarte lejer si usor.De aici va spun cateva detalii despre acest proiect:

1. in primul rand trebuie sa ai un blog

2. trebuie sa-ti faci cont pe Sheinside dar ca si publisher ,astepti confirmarea validarii tale pe email si apoi te apuci de treaba.

3. in contul tau primesti 2-3 campanii pe luna unde trebuie sa scrii despre ceea ce iti ofera Sheinside,iar pentru fiecare articol o sa primesti 15$

4. in articolul tau trebuie sa scrii despre cateva produse care iti plac,le-ai cumparat sau le-ai cumpara si sa detaliezi putin,la final adaugi codul campaniei respective si cam asta e

5. dupa ce ai scris articolul iei linkul direct de la articol si il pui la submit in contul tau.

6. cand va fi abrobat primesti bani in contul tau.

7. cand ai adunat 50$ vor fi transfertai in contul tau PayPal.

Cam asta ar fi despre programul publisher Sheinside. Bafta tuturor dar si mie 😉

Am reusit sa va atrag pentru a vizita magazinul online Sheinside? Spor la cumparaturi va doresc !!!

Lasă un răspuns

