Visez frumos la vacanta ideala

Ce cald este!!! Tare mult as vrea sa plec in vacanta. Undeva in Groenlanda, la Polul Nord sau Sud, nu conteaza… M-am saturat de canicula. Sau sa plec undeva pe o insula pustie si sa stau pe o plaja cu nisipul alb si fin, sa las sa ma spele valurile, sa ma racoresc odata. Sa stau in apa, pana cand ma transform in broasca sau mi se-ncreteste pielea ca la muraturi. Cred ca as fi un broscoi frumusel, nu? Ceva cu ochii verzi, sa ma pupe mandrele si sa ma transform in Fat Frumos…. Mda,vrabia malai viseaza si calicu praznicu.

De unde concediu, de unde bani de vacanta pe-o insula pustie? Mai bine ma duc sa prasesc papusoii aia, ca ma-ndoaie nevasta. Si pe urma am si de facut curat la porci si-n batatura. Se cam alege praful de vacanta . De fapt, daca sunt cuminte, s-ar putea sa fie totusi bine: saptamana trecuta i-am cumparat nevestei 2 lenjerii de pat tare frumoase. Am gasit o oferta 1+1 gratis si mi-a placut mult. In seara asta scot lenjeria cu imprimeul ala cu palmieri si apa, parca e un paradis exotic, in nuante de verde si albastru. Bat niste apropouri si vad poate ca ma face nevestica mea sa ma simt in paradis. Nu mi-ar strica o cina romantica, ceva bun de papa …si restul . Cealalta lenjerie e cu trandafiri, i-o dau de ziua ei, ca tot imi spune ca nu-s romantic si nu stiu sa-i aduc flori!!

_vyr_344875Ei uite ca acum i-am luat o gradina si poate sa doarma-n fiecare seara numai intre trandafiri. Cu sau fara spini, ca tot imi spune ca-s ca un spin de multe ori. Hai ca suna bine, deja incep sa uit de vacanta. Deci fug sa fac curat la porci, dau mancare la pasari si pe urma dormim si-n paradis .

Am uitat sa va spun daca si voi o sa cumparati pana pe 27 august ( adica astazi) orice produs aflat la promotie aveti sansa sa castigati o vacanta in Grecia, poate ma luati si pe mine 🙂

Sau daca sunteti bloggeri, asa ca mine o sa primiti garantat 50 lei sa faceti comanda pe site la ei de o lenjerie minunata.Dar daca sunteti si foarte priceputi in ale scrisului aveti ocazia sa castigati si bani cash.

Campania Summer Black Week va ofera numai premii minunate.

Va pup, da” poate vreti sa-mi dati si-o mana de ajutor!!

4 gânduri despre “Visez frumos la vacanta ideala

  1. Pingback: Articole inscrise in concursul Summer Black WeekConcurs Blogging | Concurs Blogging

Lasă un răspuns

