Sampon si balsam de la Oriflame

IMG_20140825_150629

Marturisirea sotiei mele:

,,Sunt mare admiratoare a brandului Oriflame, de-a lungul anilor m-au convins de produsele lor , poate un pic cu pret mai ridicat decat al celorlalte firme, dar calitativ sunt foarte bune. Am fost si repezentant Oriflame la un moment dat, dar cum vanzarile au inceput sa scada si nu mai aveam niciun profit am renuntat, acum mai fac comanda cand am nevoie eu de ceva produse.

Am fost incantata si atrasa de oferta lor la un set de sampon si balsam, un pret foarte mic comparatic cu ce se gaseste pe piata, si am zis sa incerc. Dar de data asta am avut o surpriza neplacuta, nu stiu daca produsele sunt de vina sau eu.De ce spun asta? La inceput cand am inceput sa le folosesc au inceput problemele, parul meu arata lipsit de viata, a doua zi arata asa gras de spuneai ca nu l-am mai spalat de 1 saptamana, mici firisoare de matreata au inceput sa apara; am dat vina pe faptul ca am schimbat produsele, de regula mi se mai intampla, desi tot de la Oriflame foloseam si inainte, a trecut o luna, aceleasi nemultumiri, am continuat totusi si i-am mai acordat o sansa.

Dupa 3 luni de folosinta aceleasi probleme, asa ca am renuntat in a le mai folosi.

Imi placea modul de aplicare al balsamului, era prin pulverizare si nu necesita clatire.

IMG_20140825_150640Samponul era foarte placut ca si miros, facea spuma de nu ma mai puteam descotorosi de ea, dar ca si efecte nu era bun deloc, aveam matreata, parul se ingrasa foarte repede si era lipsit de viata.

IMG_20140825_150650Cu parere de rau, nu va recomand aceste produse.,,

Chiar daca unele produse sunt bune, nu toate sunt.

2 gânduri despre “Sampon si balsam de la Oriflame

Lasă un răspuns

