Cum îți dai seama dacă încă o mai iubești?

Dupa cativa ani de relatie, cum va dati seama daca inca va mai iubiti partenerul ?

Probabil cu toti am trecut prin asa ceva, si ma gandesc ca poate ati depasit momentul si v-ati dat seama ca inca va iubiti partenerul de viata si nu ramaneti alaturi de el numai din obisnuinta sau din frica de a lua de la inceput.

Eu, va spun sincer, am avut un timp in care nu-mi dadeam seama daca inca mai imi iubesc partenera, ne racisem foarte mult unul de celalalt si devenisem practic 2 frati, in toate sensurile.Am trait asa vreo 6 luni, apoi mi s-a ivit ocazia sa plec in strainatate la munca, fara partenera, abia atunci am inceput sa realizez ca nu voi mai fi langa ea.La inceput nu mi-a fost greu, apoi treptat, treptat am inceput sa-i simt lipsa, sa mi se faca dor sa o aud chiar si certandu-ne, dar pe ea o simteam tot ca inainte, indiferenta, asta ma punea pe ganduri…eu realizasem ca inca o iubesc la fel ca la inceput daca nu mai mult, iar ea se pare ca nu-mi simtea deloc lipsa.

Cand vorbeam la telefon, eu ii spuneam ca o iubesc si mi-e dor de ea, ca o pup si abia astept sa treaca timpul mai repede sa fim din nou impreuna, in schimb ea era indiferenta, absenta si distanta, imi trantea un ,, si eu,, ,, bine,pa,, si asta era. Ce sa inteleg? Mintea mi-o lua razna si inima suferea: nu ma mai iubeste, acum si-a dat seama de asta si ma va parasi. Eram bulversat, nu stiam ce mi se intampla, nu stiam cum sa o abordez,mi-era frica ca o voi pierde, nu voiam sa accept asta, refuzam sa renunt la ea, mai ales ca mi-am dat seama ca o iubesc.

Dar in schimb ma gandeam si la ea, eu o iubesc, am realizat asta acum ca sunt deprte, dar daca imi dadeam seama ca nu o mai iubesc? Ce ii spuneam?Ce aveam sa fac? O abandonam si ne desparteam prin telefon? O gramada de ganduri imi veneau in minte, iar dupa o saptamana de gandire mi-am luat inima in dinti si am intrebat-o direct ; tu ma mai iubesti?Spune sincer ce simti. Raspunsul  a venit cald si senin: sigur ca te iubesc, foarte mult, dupa zilele astea departe de tine am realizat ca esti singura iubire din viata mea.

Am inceput sa plang, o simteam si pe ea prin telefon ca plange, amandoi simteam aceleasi lucruri dar nu eram capabili sa le aratam.

Uneori distanta ne ajuta sa ne dam seama de ce avem si ce pierdem de la viata.

 

2 gânduri despre “Cum îți dai seama dacă încă o mai iubești?

Lasă un răspuns

